Hvad gør man med 5.000 tons bleer, som babyer i København og på Frederiksberg har fyldt med tis og bæ?
Man kører dem da til Hvidovre!
På Avedøre Holme er den danske virksomhed Verdis nemlig i gang med at bygge Danmarks første anlæg til genanvendelse af brugte bleer for et trecifret...
Læs hele artiklen nu
Få fri adgang til Hvidovrenyt i en hel måned for kun 29 kroner!
KLIK HER





