Guldvindere undrer sig: Hylder Hvidovre Kommune kun fodbold?

Mens fodboldholdet blev inviteret på Rådhuset for oprykning til Superligaen, har andre Hvidovre-klubber oplevet nul hyldest for at vinde DM

Hvidovre Badminton Club, DM
Hvidovre Badminton Club har vundet hold-DM, og Hvidovre Ishockey Klubs kvinder har vundet DM uden at få en lykønskning fra Hvidovre Kommune. (Foto: Allan Høgholm Photography)

Hvidovre Badminton Club er lige nu Danmarks suverænt bedste badmintonhold.

Klubbens spillere vandt flest medaljer af alle til DM. Samtidig vandt HBC også det første mesterskab for hold i 20 år.

Det er en præstation af en kaliber, som vækker genlyd i Danmark, hvor lykønskningerne er...

Læs hele artiklen nu

Få fri adgang til Hvidovrenyt i en hel måned for kun 29 kroner!

KLIK HER

Allerede medlem?

Log ind herunder:

[code_snippet id=4 shortcodes=true]

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her