Det er dejligt at læse, at skoler i Hvidovre nu har bragt antallet af bortvisninger ned på niveau med, hvad der var for nogle år siden.
Sådan lyder det fra skolechef i Hvidovre Kommune, Ole Møller Laursen, efter en aktindsigt fra HvidovreNyt har afsløret, at antallet af bortvisninger er
Læs hele artiklen nu
Få fri adgang til Hvidovrenyt i en hel måned for kun 29 kroner!
KLIK HER





