Skolechef i Hvidovre: Nu er antallet af bortvisninger på et fornuftigt niveau

Vi har dog ikke bedt skolerne om at bortvise færre elever, siger skolechefen i Hvidovre Kommune, efter HvidovreNyt har fortalt om markant fald

Ole Møller Laursen
Gode indsatser på skolerne og et fokus fra kommunens side på at skabe en skole for alle kan have været med til at bringe antallet af bortvisninger ned, mener skolechef Ole Møller Laursen. (Foto: HvidovreNyt)

Det er dejligt at læse, at skoler i Hvidovre nu har bragt antallet af bortvisninger ned på niveau med, hvad der var for nogle år siden.

Sådan lyder det fra skolechef i Hvidovre Kommune, Ole Møller Laursen, efter en aktindsigt fra HvidovreNyt har afsløret, at antallet af bortvisninger er

Læs hele artiklen nu

Få fri adgang til Hvidovrenyt i en hel måned for kun 29 kroner!

KLIK HER

Allerede medlem?

Log ind herunder:

[code_snippet id=4 shortcodes=true]

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her