Socialdemokratiet i Hvidovre: Flere penge til folkeskolerne skal trække uddannede lærere til Hvidovre

Vi skal give flere penge til folkeskolerne i Hvidovre, lyder det fra Socialdemokratiet oven på ny ”bekymrende” undersøgelse, der viser, at mange ikke-uddannede står for undervisningen

Skolelærer
Flere penge kan tiltrække uddannede lærere og samtidig sørge for, at folkeskolerne kan klare at inkludere flere elever, mener Socialdemokratiet i Hvidovre. (Foto: Freepik)

Der er brug for mere handling og flere penge, hvis der skal komme flere uddannede lærere til folkeskolerne i Hvidovre.

Især i en tid, hvor flere og flere børn med udfordringer skal inkluderes i den almene skole.

Sådan lyder det fra Socialdemokratiet i Hvidovre.


})); [code_snippet id=4 shortcodes=true]

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her