Stank fra lokalt rensningsanlæg vil formentlig være der mindst et år endnu

Årsagen til hørmen fra BIOFOS’ anlæg ved Åmarken Station er endnu ikke fundet

BIOFOS' anlæg i Valby-parken stinker – og vil sandsynligvis fortsætte med at gøre det i 2026. (Foto: BIOFOS)

Et lokal rensningsanlæg hørmer så meget, at der nogle gange hænger en tyk stank ved Åmarken Station og over husene og kolonihaverne i området.

Med lidt held er årsagen fundet om et års tid, så der kan blive sat en prop i.

Sådan lyder det fra borgmester i Hvidovre, Anders Wolf Frisdahl...

Læs hele artiklen nu

Få fri adgang til Hvidovrenyt i en hel måned for kun 29 kroner!

KLIK HER

Allerede medlem?

Log ind herunder:

[code_snippet id=4 shortcodes=true]

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her