Efter byens politikere har meldt pas på at træde ind i sagen om ledelse af Byggelegepladsen Regnbuen, er det oplagt at spørge, hvad næste skridt er.
– Nu står den, hvor vi har et påbud, vi skal efterleve. Og det kommer vi til at gøre, siger bestyrelsesformand i Regnbuen, Kenny Outzen, til...
Læs hele artiklen nu
Få fri adgang til Hvidovrenyt i en hel måned for kun 29 kroner!
KLIK HER





